????

Kommer inte på någon bra rubrik i dag. Har som vanligt inte tid att blogg så mycket:( Sitter på jobbet nu och inväntar nattpatrullen.

I går somnade min lilla farmor in. Skönt för henne men jag kommer att sakna henne även om det var länge sedan som hon var den riktiga Britta Isaksson. Det känns bara konstigt och tomt!

Nu behöver jag inte vara hemlig längre. I helgen ska jag träffa Thomas, det ska bli underbart:) De flesta har väl vetat om historien om skåningen men nu är det offentlig:)  Återkommer med mer info och kanske bilder:)

Livet är bra konstigt

Lycka
Saknad
Kärlek
Tomhet
Alltid så mycket känslor och tankar...

I morgon kan det inträffa en katastrof, min mobil är helt knäpp och bara stänger av sig osv. Klockan 06:15 går mitt tåg och mobilen är den enda väckarklocka jag har.... Hoppas den lever tills i morgon!! Lär ju inte vakan av mig själv precis..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag visste väl att du skulle fastna för en skåning till slut iaf:P

2007-09-14 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback