VILKEN KVÄLL....

det kändes verkligen som man gick i högstadiet igen, helt underbart att se alla gamla vänner igen:) Vi började förfesten hemma i min halvfärdiga lägenhet, utan soffa. Nästan alla som skulle på klassfesten kom på förfesten, superkul. Tror att vår klass hade flest anmälda.

     

Förfesten var rolig så vi blev givetvis lite sena til stadt, kanske berodde på att vi var tvugna att posera på vägen:) J:et och jag tillsammans med Andreas, min första kärlek:)
 

På stadt serverades det 2-rätters, men jag åt nästan ingenting. Kan bero på att J:et och jag var på kina innan förfesten, man ville ju grunda med en mätt mage för att hålla ut hela kvällen.
        

Kvällen blev som väntat extremt härjig och röjig. Hade verkligen underbart kul. Fortsätter att lägga in bilder, känns som om det säger mer:)
          
På väg hem från Stadt träffade jag Roger (Lindas pojkvän). Det var ett väldigt kärt återseende. Är kul att se honom, och se att han mår bra.


Är nu hemma i Loftahammar och känner mig ganska så sliten. Kvällen fortsatte med en efterfest hos mig till kl. 05.30. Som vanligt så blir aldrig efterfester så roliga som man tror att de ska bli. Tröttheten gör så lätt påmind:) J:et och Therese sov hos mig. J:et vaknade som vanligt med energi och stekte pannkakor til frukost till oss, hon är underbar:)
Nu ska jag vila lite inan jag ska tillJ:et:)
Hoppas att sjukhuset ringer i morgon och säger att jag kan börja!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Det verkar ha varit en ordentlig fest det där =) Nästsista bilden är verkligen du i ett nötskal! Hade jag läst den här bloggen innan jag svarade på ditt quiz hade jag fått ett till rätt *s*

Saknar dig!

2007-10-14 @ 22:28:50
Postat av: Anonym

tack för en jätterolig kväll, det får inte gå så många år tills vi träffas igen:)

2007-10-14 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback