Snart

börjar ett nyt liv:)
Åker snart in till Västervik för att i morgon träffa chefen på rekryteringen. Ska bli spännande, jag hoppas att jag får börja jobba redan i helgen.
Veckan i Loftahammar har varit lite seg. Vi har planterat på gravarna, tvättat fönster, promenerat och tagit det overkligt lugnt.
I går hittade jag ett hus som jag skulle vilja ha. Det ligger på Holländaregatan 14 i Västervik, fanns på hemnet i går men är borta i dag. Hus känns ju väldigt långt borta men jag kan inte låta bli att titta vad som finns. Jag vet ju inte äns vilken stad jag kommer att bo i...usch, vill inte tänka....
Nu kommer snart pappa hem och mamma kommer snart från jobbet, då ska vi fika:) Gjorde en bärpaj i går som blev ganska god!
Håll tummarna för mig att jag får börja jobba i morgon!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!
Låter gott med paj och skönt med lugn och ro, men när man har en massa trådar öppna och saker man vill få ordning på, så kan lugnet göra en galen! Hoppas du får jobba i helgen nu!!

Du, jag ringde dig förut, måste berätta... Vår snickar blir utkastad nu och vi får en annan på måndag:)!! Skönt! Då kanske det blir lite fart! I veckan ver ju ett par extra killar där och jobbade. Det visade sig vara ett ftg från Ullånger och en av dom som var i vårt hus var en kille som var typ snyggast på min skola i höstadiet. Lustigt att världen är så liten!
Kram

2007-10-25 @ 14:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback