Nya besked

från Västerviks sjukhus:
Kommer inte att få börja jobba på måndag men chefen från medicin ska ringa på måndag eller tisdag för att ge mig ett besked.
Jag håller verklige på att bli galen, vil bara lägga mig ner och dö! Hur kunde jag vara så klantig och flytta utan att veta till 100% att jag skulle få jobb??? Sjukhuset sa faktiskt att det inte skulle vara några problem för en sjuksköterska att få jobb, men det är ju precis vad det är!
Har kollat på lite andra alternativ men då måste jag ju flytta igen... kommer att bli schitzofren! Alternativen är givetvis Norge, Linköpings sjukhus, Stockholm, (då kan jag kanske bo hos J:et), några rekryteringsföretag men det känns verkligen som en NÖDlösning!

Jag säger som Muffen: "Ge mig kraft" :)

Får se det som är positivt nu. Träffar Thomas om en vecka, klassträff i morgon, Zlips spelar i Linköping på söndag, ska träffa Therese i kväll, jag är frisk, (förutom mina psykiska problem).

Ha en trevlig helg alla, det ska jag ha även om ni kanske tycker att jag låter negativ!!

Någon som har ett jobb till en sjuksköterska????

Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad är det frågan om??? Hur kunde dom säga att allt skulle vara så enkelt när det inte var så? Det kan ju lösa sig... Finns det annars inga jobb till vidare som inte är på sjukhuset men ändå inom vården? Inte så kul, kanske, men alltid något... Dom kanske säger till veckan att du får jobb, så passa på att njuta av helgen och roliga saker så kanske det blir bra ändå:) Hoppas klassträffen blir kul! Ring snart, när du har tid!! Länge sen vi pratade.
Hälsa mamma och pappa!
Kram

2007-10-12 @ 14:34:17
Postat av: Ankan

Näh! Vad nu rå. Men vad sa hon mer, hade de inget behov längre eller vaddå. Förstår att du blir stressad. Men du är världens bästa tjej och ssk, du var ju jätteomtyckt på 24:an så om du inte får jobbet på njur där så är det deras förlust! Det löser sig så småningom! Jag håller med föregående talare, försök att njuta av helgen. Det är bara tioårs jubileum en gång vettu =) KRAM

2007-10-12 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback