Nu vet jag

vad som är viktigt i livet, det är att få känna så här!!!

Brukar kunna uttrycka vad jag tycker och känner men jag vet inte hur jag ska förklara... Att få vara fullständigt lycklig, det måste vara det bästa... Ibland kommer känslan av osäkerhet, tänk om det inte är på riktigt eller om det kommer att bli kortvarigt.. Försöker att inte tänka så, just nu är jag hemkommen från skåne och förmodligen en av världens lyckligaste....

Jobbfronten ser ut att lösa sig, dock inte så fort som jag vill... på fredag ska jag träffa chefen för rekryteringen på sjukhuset och kanske får jag börja jobba till helgen, vore underbart! Måste ladda för löneförhandlingen nu!!

Är hemma i Loftahammar, igen! Känns ändå bra att det är sista veckan även om det är mysigt att vara hemma. Känner mig laddad att börja jobba, lösa träningskort, göra ett besök på dansklubben, börja mitt liv som arbetande kvinna i Västervik!

Lina jag hade garanterat suttit med dig i högen:) Du är också en vän som alltid ställer upp! Världens bästa vän!

Ska sammanfatta skånehelgen också, för jag vet att det finns lite nyfikna själar:)
Kom ganska sent på fredagen så då blev det middag och surr. Lördagen visade Thomas återigen sin talang som guide, vi tilbringade dagen i skogen, så himla fina höstfärger och landskap, grillade korv, fikade och hade jättemysigt. På kvällen dansade vi till Arvingarna (som var kass). Vi var först på förfest där jag fick träffa några av Thomas vänner, kul. Kvällen var kanske lite väl onykter till att börja med men vi dansade och hade superkul.
Söndagen var trött. Vi tog oss ändå ut och cykla ca 1 mil, (vi var tvugna att hämta bilen från förfesten) :) På kvällen åkte vi på söndagsdans till dansbandet Svennes. Kan inte riktigt rekomendera det bandet men mitt sällskap var ju toppen så vi fick ett jättemysigt avslut på vår helg. Lite naturbilder kommer senare:)

Nu är jag superdupertrött och ska sova fantastiskt skönt men väldigt ensamt!

Puss å godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Härligt! Är så glad för din skull : )

2007-10-23 @ 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback