manodepressiv

så känner jag mig. I går var jag nere i ett mörkt hål och i dag känns det nästan som livet leker, hur normalt är det???
Nytt från sjukhuset i dag är:
Har fått två allternativ nu. Får skolas in på fler medicin avdelningar och gå på timmar. Andra allternativet är ett vikariat på rättspsyk...
Har inte riktigt bestämt mig än men det lutar åt medicin. Det är ju det jag vill göra även om timmar är den sämsta anställningsformen. Chefen där säger att ett vik. kommer att bli aktuellt till våren och om jag kan stå ut dit kanske det inte är så dåligt.

Pratade med Thomas i kväll. Han är så himla underbar... Det är så svårt att beskriva känslor, det känns så mycket och så starkt men hur förklarar man??? Vi pratade lite om framtiden, jag känner mig så lycklig, även om framtiden inte kommer att bli problemfri. Allt löser sig bara de rätta känslorna finns....

I dag har mamma och jag städat ur lådor som var Lindas. Gick bra men vissa saker kan man bara inte slänga! Hon hade en diktbok som hon skrev i, en dikt löd så här:

"Mister jag skolan, mister jag inget.
Mister jag en vän, mister jag något.
Mister jag er, mister jag allt, min familj"    Det var vi som miste dig.....

Hoppas jag känner mig nöjd med det jobb jag väljer i morgon, kommer inte kunna sova i natt!!!!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Birgitta Hyllman

Lycka till med ditt val i morgon. Jag är helt säker på att du fattar det rätta beslutet.

Birgitta

Postat av: Ankan

Härligt att det händer något på jobbfronten! Timmar under en perjod kan man ju ta, huvudsaken du kommer in på sjukan. Jag skulle satsa på medicin = ) Lycka till.

Uppdatering ja, hehe, nu ikväll slipade jag till kl 24 så jag har inte haft någon ork till att fota, eller blogga. Men den som väntar på något gott!

Jag uppskattar dina bloggar jättemycket, vill ju veta vad som händer i dittt "nya liv" och så.

PUSS OCH KRAM!

2007-10-17 @ 00:33:09
Postat av: Biggis

Skulle också välja medicin om jag var du! Hur det än är så är det bra att få in foten där. Kanske skulle du fastna på rättpsyk. Dessutom får du ju chansen att prova på lite olika avd. inom medicin, å DET tror jag blir skitbra!:) Lycka till!

2007-10-17 @ 08:22:57
Postat av: Anna (fd handledare =)

Hej!
Ser att det kanske löser sig på jobb fronten, jag skulle sattsa på RPK (du känner ju mig=) Jag trivdes kanon, saknar det nu... men mkt kanske är att personalen var bra... Du var en toppen elev så du skulle passa bra där tror jag! Men visst, en fot in på sjukan är ju inte fy skamm!! =) Lycka till!
KRAM

2007-10-17 @ 11:06:03
Postat av: Lina

Malin, du skriver verkligen superbra på din blogg!!! Personligt, känslosamt och roligt!
I helgen hämtade vi vårt kök och ikväll ska jag börja skruva ihop. Jonas är i Mora tills på onsdag, så jag blir ensam. Saknar dig sååå, vet att du hade suttit där med mig i röran och skruvat och pratat och ställt upp som du alltid gör.

Puss och kram!
/Lina

2007-10-22 @ 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback