Längtar

tills i morgon...

Förkyldningen är bättre men inte alls bra. Har haft en underbar natt, sovit hela natten utan att behöva snyta mig:)

I går var mamma och jag på ikea i Linköping. Jag köpte ett soffbord, kastruller, skärbrädan, ljus och massa småplock. Sedan gick vi en stund i de övriga affärerna, shoppade lite där också:)
I dag ska jag beställa min soffa. Det en en liten grå divansoffa från jysk, låter säkert superfult men den är faktiskt ganska fin för att vara jysk, sedan är det bäddsoffa och det är viktigt när mina Sundsvallsvänner kommer:)

I dag har jag tvättstugan hemma hos mamma, tvättar både mina och hennes kläder. Skönt när allt är rent:)

I kväll ska pappa skjutsa in min till stan, det är är så extremt lyxigt:) Alla borde verkligen bo långt hemmifrån ett tag för att förstå hur det är att komma hem...

Nu måste jag nog fika lite:)

Återkommer efter helgen:)

Lite mer från avskedsfesten i Sundsvall:
   

Världens sötaste katt:

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjena tjena!
Du våldar väl inte mer på finnen nu? Då går den aldrig bort:)
Kolla på länken nedan, man är ju topmodell alla dagar:)
http://www.mittplagg.se/default.aspx
Måste jobba, hoppas tåg/bussresan med 4 byten går bra i em och att du får en underbar helg!
Kram

2007-10-05 @ 09:57:10
Postat av: Ankan

Vissa skulle behöva uppdatera med både bild och text... :) Hoppas du hade en ljuvlig helg! Kram

2007-10-09 @ 04:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback