Inte alls passande

och bli sjuk nu. I går kväll började halsen klia och snuvan komma. I dag har jag varit riktigt hängig men jag bara måste bli frisk til helgen, då ska jag ju träffa Thomas!!!
Har iaf bokat biljetterna nu så jag utgår från att jag blir frisk, herregud det e ju 3 dagar kvar:)

Vad har hänt sedan jag kom till Västervik då?
Jag har fått jobb på en medicinavdelning, men ska även skola in mig på dialysen så att jag kan rotera mellan avdelningen och dialysen. Får inte börja min inskolning förns om 2 veckor och det är trist men inget att göra något åt...

Lägenheten börjar se bebolig ut men det fattas ju en hel del. Känns som om jag kommer att trivas i lägenheten iaf. Har upptäckt att någon gång under "flyttningen" har en kartong försvunnit, kartongen med alla grytor och mycket kökssaker i...

Har haft 2 fikagäster redan, båda kusinerna:) I går kväll var jag hos Birgitta och fikade, lånade internet och tittade lite på tv.

Träffade Andreas carlsson på Coop (min pojkvän från högstdiet), har inte sett honom på ca 5 år. Var superkul att se honom. Kommer att bli superkul på klassfesten nästa helg!

Nu är jag hemma hos mamma och pappa, känns lite tomt att sitta i en 1:a i Västervik i 2 veckor utan att jobba!

Saknar jag Sundsvall??
Självklart, har bara inte hunnit tänka så mycket. Men pratade med Ankan i telefonen i dag och visst kommer det att bli tomt:( Man är ju van vid ett väldigt socialt liv och helt plötsligt försvinner allt.
Har fått så himla många fina vänskapsförklaringar under de senaste veckorna och det värmer jättemycket.
Gick på stan i Västervik i går och shoppingen går ju inte att jämföra men vad fan, det är ju inte så viktigt...

Nu vill jag bli frisk och få fredag!!
Längtar efter Thomas!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback