Helgen som gått

har varit alldelse, alldeles underbar....

Nu Ankan ska du få en uppdatering med bilder, nästa gång är det din tur:)

Åkte till Thomas i fredags och kom hem igår. Vi har haft en fantastisk helg och jag vet ännu mer vad jag vill nu:)
Vi har gått mysiga promenader, varit på dans, myst och pratat massor sedan var jag med på en av hans dj-spelningar. Kul att se hur det går till, nu vet jag ju vad han gör när han säger att han e på spelning:) Spelningen slutade inte förns kl. 04 så då var jag ganska så trött...

Två bilder från spelningen, han är så fin och det bästa är att han är min:)
  

Nu är jag hemma hos mamma och pappa igen. Väntar på att sjukhuset ska höra av sig och säga att jag kan börja jobba. Ska ringa själv på torsdag om de inte hört av sig innan. Har tittat lite mer på Norgejobb igen, skulle ju vara kul:) Ska försöka att få klart allt med den norska legetimationen, är ju bra att ha i framtiden även om det inte blir något just nu.

10 dgar kvar tills jag träffat Thomas igen, känns faktiskt inte helt olidligt men visst blir det jobbigt i bland.

Helgen som kommer ska jag vara i Västervik, på lördag e det återträff från 9:an. Det kommer att bli blött och superkul:) Kommer ju att ha lite nattgäster eftersom jag är den enda som bor i Västervik.

I kväll är det Desperate housewifes:)

Kommentarer
Postat av: Biggis

Skönt att höra att du lever och mår bra! Härligt att kärleken blomstrar!:)

2007-10-10 @ 16:13:19
Postat av: Birgitta Hyllman

Heja Heja mera kärlek !!!!!

Birgitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback