Extremt rastlös

är jag och har varit det i flera långa dagar nu... Vill verkligen börja jobba nu. Känns som om jag blivit lite lurad när det gäller jobbet. Ska ringa i morgon för att få veta om jag får börja på måndag... annars vet jag inte vad jag gör. Börjar verkligen bli less på att gå här i Loftahammar och vara onyttig, vill jobba, jobba, jobba!!!!

I dag har jag varit i Västervik. Mamma har tagit pk, vi har varit i lite affärer, röjt bort kartonger i min lägenhet och mamma och pappa har varit på systemet, (dom ska ha ålfest i helgen).

Har fastnat för låten Hey there delaila... den är så fantastisk:)

Ser verligen fram emot klassfesten på lördag och imorgon är det Idol:)

I morgon är det en vecka sedan jag åkte till Thomas och en vecka tills jag får träffa Thomas, tänk vilken vändning livet har tagit... Ganska typiskt för att vara i mitt liv men nu vill jag inte ha fler vändningar:) Det känns verkligen i hela kroppen...

Känns verkligen konstigt at jag inte bor i Sundsvall längre, ibland känns det som om jag ska tillbaka dit, att jag bara har semester eller något... Saknar mina vänner väldigt mycket....

LINA, KICKI, ANKAN, MUFFEN, OCH ELIN NI ÄR SAKNADE!!!

en bild från en av mina promenixar i Loftahammar:
image176

Kommentarer
Postat av: Ankan

Gumman du är oxå saknad!!!
Men jag håller med, det känns som att du är på semester och snart kommer tillbaka hit. Men så är ju inte läget... Hoppas verkligen att du får börja jobba snart. Man är verkligen beroende av att ha ett jobb att gå till. Inte så att jag längtar efter att gå dit i morgon och jobba helg men ändå ; )

Du skulle bara se hur fint det blir här i lgh! Det blir svart tapet i köket, hur fränt som hälst : )

Näh nu längtar jag efter att få träffa dig för mycket...

( Och ja, jag ska ta kort och lägga ut på bloggen så snart det är färdigt och städat =) )

KRAM!

2007-10-12 @ 01:45:58
Postat av: Biggis

Mmm..du är också saknad! Tråkigt att det inte kan bli "spontant långplanerade" afternoonare längre.. Men men, var sak har sin tid. Jag ska verkligen försöka hänga med de andra om de ska ner ngn gång.. Om jag är rolig att ha med vill säga!:)

2007-10-12 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback