bröllopsbilder

Här kommer lite bilder från Maria och Jockes bröllop från i sommeras:

             
Mina bilder från Marias bröllop försvann ju av någon konstig anledning i kameran... Dessa bilder har jag fått av Malin Palm.

Nu är jag tillbaka i loftahammar och vänrat på att J:et ska komma hem från Stockholm. Känns som om jkag väntar på mina käraste:) Vi ska äta pizza, titta på idol och dricka sprit!! Känns kul:)

I dag på sjukhuset gick det bra. Den personalen jag träffade verkade jättetrevliga.
De bra sakerna:
Jobbar 2 av 5 helger
Lägger våra egna scheman
Behöver ej vara mkt personal under storhelger
lönen
Jag kommer att börja gå enbart på medicinsidan

Dåliga sakerna:
Vi kan inte jobba kval övertid
Medelåldern är ca 47 år

Nu ska jag byta om så att jag är i toppform till kvällen:) Man vill ju inte visa sitt sämre jag i Loftahammar:)

Saknar mina Sundsvallare!!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Å vi saknar DIG!!!! Kraaaam

2007-10-27 @ 02:33:00
Postat av: Lina

Jaaa, det gör vi verkligen!!! Jag har ringt ett par ggr i helgen för att kolla hur det gick på jobbet, men du är en upptagen kvinna och svarar inte:( Kul att det gick bra på sjukan och att det löser sig med jobbet! Maran var jättekul och det var synd att du inte kunde komma! Jonas hälsa till dig och saknar dig också! Puss och kram!

Postat av: Anne-Lie Hed

Kul att gå in och läsa ibland tycker jag, ser vad som händer för dig.
Kul att du fått jobb!
Vilken fin klänning du hade på bröllopet!

Ha det gott och sköt om dig!

Kram Anne-Lie

2007-10-29 @ 15:06:08
Postat av: Ankan

Du jag tror att det är läge att stressa på dig lite, nu var det länge sedan en uppdatering gjordes här :) Hur går det på jobbet? KRAM

2007-10-31 @ 10:46:21
Postat av: Ankan

Hej gumman! Vi får ordna det där med bilderna när du kommer hit. Jag skulle ju kunna lägga ut på bloggen men de där gurkbilderna tror jag inte skulle passa sig så bra publikt ; )

2007-11-02 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback