botten, botten, botten

så känns  allt just nu!
Nytt från sjukhuset:
I dag ringde jag runt till alla avdelningar och det visade sig att ingen avdelningen har ett vikariat men det finns timmar i stortsett på alla avdelningar. JAG VILL INTE GÅ PÅ TIMMAR!!! Chefen på medicin avd. ska ringa i morgon efter att hon har varit på ett möte med sin chef, då ska jag få veta om jag kan få gå på timmar där för att om kanske 2 månader få ett vik. Det skulle jag kunna stå ut med....

Har kontaktat 3 rekryteringsföretag i Norge, åker dit om jag bara får timmar i Västervik. Passar ju egentligen ganska bra. Vill inte flytta från Västervik!!

Den här veckan kommer att krypa fram!
Saknar Thomas, han jobbar i kväll så jag kan inte ringa honom heller!

Hela min tillvaro känns extremt oviss. Jag brukar nog tycka om det, men nu vill jag bara ha ett satbilt liv, orkar inte!

Vilken lipsill jag e!!!
Måste lägga in en bild på världens sötaste svampplockare:)
image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback