trist lördag

Har jobbat hela dagen och ikväll skulle David och jag gå ut och käka men så blev det inte:( David ska ut med några polare! Jag jobbar ju kväll i morgon så det känns ju som om jag har en ledig kväll nu... Kommer iaf att gå till Kicki och Johan i kväll och bara ta det lugnt.
Nästa helg då är jag ledig, någon som är sugen på en utgång??

I dag efter jobbet åkte vi till Bo magasinet och köpte soffbordet som vi spanat in i typ 3 månader, det var inte 25% på det men jag lyckades fixa det ändå:)

Ska klippa mig på fredag och det ska bli såååå skönt för nu är det verkligen utväxt!!

I morgon innan jobbet ska jag nog ta en löparrunda, känner mig laddad, få se hur det känns i morgon:)

Nu ska jag röja upp slagfältet!

Trevlig fortsättning alla och Ankan och Daniel ha en fantastisk kärlekssemester:)

Kommentarer
Postat av: ankan

Tack sa mycket. Vı har har det mysıgt men det ar ınte sa bra vader... :( Men vı happas sfortfarande! Och det mesta ar jattedyrt. Kram!

2007-05-10 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback