Skitväder

regn, regn och åter regn!!!
Jag har iaf varit ledig i dag och det är iaf skönt, har ju varit ledig hela helgen så nu ska man väl vara utvilad:)
Dagen har jag spenderat tillsammans med Ankan på stan, vi har lunchat, shoppat, planerat, surrat och fikat:)

I fredags var David och jag hemma och tittade på film, Davids kompis Anders kom över och sällskapade oss. Självklart blev det en godiskväll:)

I lördags var det ju Melodifestivalen. Hela dagen var jag jättesugen på en utgång men vi bestämde ändå att vi skulle gå till Davids kompisar Karin, Fredrik och lilla Isac. Det blev en lugn hemma kväll med vin, chips och choklad:) och lite bebisgull:) Han e supersöt Isac! Det var iaf en jätterolig kväll, Karin och fredrik e precis som vi:)

I går, söndag var David och jag på Ikea nästan hela dagen, eller Birsta city som det heter nu. Sedan åke vi till Malin, Jörgen och Viktor. Fikade lite hos dom sedan åkte vi hem och åt middag.

Nu har vi nästan fått vår bil, den är besiktad och redo för oss men Rotto skulle städa ur den och sätta i cd spelare sedan är den vår, här kommer en bild på skönheten (erna):


David skulle hellre ta Rottos nya bil:


Nu ska jag vila lite innan en jobbnatt!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, den där bilen var grym, säg åt David att inte skämmas så mkt!:) Verkar lugnt på akuten, så hoppas du får en bra jobbnatt! Som sagt, måndag är jag ledig, kanske ta å göra ngt då??

2007-05-14 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback