26 år

herregud, jag börjar verkligen bli riktigt gammal!!
Min dag har iaf varit bra men lite slitsam:) Det är inte som när man bodde hemma och fyllde år. Mamma och pappa bakade, städade,( jag städade kanske mitt rum), och fixade. 
Började dagen med frukost tillsammans med David, sedan gick jag och tränade pump med Andreas. Hem och tokstäda, röja, garnera tårta och småfixa saker.
Känns iaf som om vi fått i ordning ganska bra i lyan, lite upphängning av tavlor, hyllor och annat skräp e det väl som e kvar..
I kväll kommer Kicki, Johan, Ankan, Daniel och Elin. Ska bli mysigt med lite fika framför Let´s dance..

I morgon kommer Malin, Jörgen, Viktor, Andreas, Roffe och Gunilla för att fika. De har inte heller varit i lägenheten förut.

Nu ska jag byta jeans.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tack för igår! Har kollat lite på husvagn. Man kan hyra ifrån Borgholm för 3000 i veckan, står inget om kortare tid dock. Man kan även få den ut/tillbakakörd för 600. Bara det finns några husvagnsplatser kvar:) Ser fram emot lite husvagnsliv!

Postat av: malin

Men hurra!!! Stort grattiiiiis!!!!

Fått n¨t fint?

Kram malin

2007-03-25 @ 23:16:23
URL: http://Malin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback