Söndag

Hatar söndagar, gör aldrig något vettigt  då! I dag har jag bara varit hemma och tittat på tv. Vädret är sådär men inte sola väder.
I går hade vi jobbfest, vi träffades och spelade brännboll, åt och drack sedan gick vi på stan och fortsatte kvällen. På stan var det dötrist, träffade i och för sig Lina och gick på oscar där i drack en "jungfrubröst" och surrade lite, det var trevligt men annars suger oscar. I dag har jag mått sådär, lite huvudvärk men annars ok.
Nästa helg är det midsommar och vi har fortfarande inga planer. David jobbar dag på midsommardagen men han skulle kolla om han kunde byta till ett kvällspass, i så fall tänkte vi kanske grilla och festa lite här hemma.

Nu är det bara 2 veckor kvar till öland och det känns underbart, kommer att bli hårt men kul:) (man e ju inte 20 år längre). Efter öland jobbar jag bara några pass sedan har jag semester i 2 veckor, det är verkligen underbart. Ska vara hemma hos mamma och pappa på väderskär hela semestern. David jobbar ju men jag kanske stannar första helgen med honom om han är ledig då vill säga!

Vad ska man äta till middag i dag, hatar när man inte har någon fantasi!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

JAAAA jag är sugen. Behöver röra på fläsket. Jobbar dagtid denna och nästa vecka. Säg bara till så.... Fast inte nu ikväll. =)

Postat av: Ankan

Försökte gå in på Step ins hemsida men sundsvall fanns ej med?! Skulle vilja träna mage och rygg mest, å kondis. Är inte så sugen på spinn... Pump kanske? Imorgon blir bra, gärna efter 18.00

2007-06-18 @ 20:39:54
URL: http://dansanka.blogg.se
Postat av: Ankan

Core skulle sitta fint. Men finns det inte ikväll kan vi gå på nåt annat.... Ska ladda för träning idag = )

2007-06-19 @ 06:48:37
URL: http://dansanka.blogg.se
Postat av: Lena Isaksson

Jag längtar jättemycket till att du ska komma hem så ta inte ut dig för mycket på Öland.

2007-06-19 @ 14:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback