J:et min vän

pratade med henne i dag, har sökt henne i typ en vecka utan resultat, upptagen kvinna!! Det är så fantastiskt att prata med henne, det blir ju inte så ofta. Snart ska vi iaf få tillbringa en weekend på öland tillsammans, jag VET att vi kommer att ha SVINKUL:) Husvagn, dans, fest, grillning, massor med goda drinkar och förhoppningsvis sol och bad. Har ju köpt en ny bikini också, en blå och vit från staduim:) Har verkligen ångest när jag tänker på att strosa runt i bikini men samtidigt vem fan bryr sig?? Jag ska iaf inte åka på tranan i år, känns så jävla tillgjort!! (och det är inte bara för att jag själv e fet!!).
Om jag kan byta bort två dagar gatufestveckan ska jag stanna kvar hemma hela veckan för då kan jag gå på Marias   (min bästa barndomskompis), möhippa. Jag ska försöka fixa det i morgon... Då kan jag ju inte gå på gatufesten men det känns som om jag kan vara utan den!

Har jobbat kväll i dag, sprungit benen av mig känns det som.

Har funderat med på Norge nu och jag kommer att ta en semestervecka i sep/okt. och prova på innan jag bestämmer mig för att sluta på 24:an. En ssk. på rekryteringen i Norge ska ringa mig i morgon för en intervju, känns lite pirrigt... jag har ju så svårt för att fatta norskan! Håller på att övertala David att följa med nu...:) Har iaf fått alla papper för att söka norska leg. nu, hur mkt som helst, norskt skattekort och massa småsaker som inte är småsaker, har ingen koll känns det som!

Nu laddar jag bara för  DANSVECKA PÅ ÖLAND -07, det ska bli så underbart:)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: felicia

natti:D

Postat av: Elin

Gör det! (Norge alltså) tror du kommer ångra dig annars! Jag skulle också vilja, men husköp å annat gör att det blir svårt. Samtidigt skulle jag aldrig vilja ha det ogjort heller! Livet innehåller olika saker för alla människor! Ledsen att jag bytt till kväll onsdagen på gf, men kanske ska ta en fika snart??

2007-06-27 @ 10:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback