Andra natten på sjukan

I går hade vi fullt upp hela natten men idag känns det som om det kan bli ganska lungt.
I dag har det regnat och regnat och regnat, dötrist väder men det behövdes säkert. Ganska skönt väder att ligga och sova i iaf:)
På eftermiddagen träffade jag Lina och Ankan på Waynes och tog en bit mat och en fika:) Det är alltid trevligt att träffas men vi saknade givetvis vår lilla mamma:), känns som om det blir längre mellan gångerna men jag hoppas att jag inbillar (stavas det så?) mig...
Bestämde vi att vi skulle ta en roffefest onsdagen på gatufesten eller?
Ankan och jag planerade lite öland och drömde oss bort:) Ska bli sååå himla kul och jag tror att 3 dagar blir perfekt, skulle aldrig orka en hel vecka nu, åldern börjar ta ut sin rätt:) Man vill ju inte gå på halvfart heller utan man vill ju ge gärnet alla dagar:) Märkte alla fall under planeringen att vi har mognat när vi konstaterade att dunken får stanna hemma och att vi skulle köpa RIKTIG sprit:) Eller så har vi bara blivit höginkomsttagare:) Det där med mognad återkommer jag till efter veckan:)
Ska bli kul att vi vara lite med J:et också, saknar henne ofta!

På lördag e det jobbfest, kanske hemma hos mig, vi får se:)

Jag har tappat bort eller blivit bestulen på mitt VISA kort, inte kul. Har iaf spärrat och beställt ett nytt i dag.

Det känns så bra att hela sommaren är kvar, ska försöka att njuta så mycket som möjligt:)

Nu ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Haha, skrattar nästan på mig angående hur mogen man är under en vistelse på Öland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback