9 timmar

kvar innan vi åker mot sydligare bräddgrader:) Börjar känns som om vi skulle ha bokat hela veckan på Öland, fattar inte hur jag ska kunna bli nöjd på 3 kvällar?? Jaja, man får väl vara extremt aktiv den tiden man är där, hemma väntar ju en gatufest.
På jobbet just nu är det ganska lugnt, lite dropp, inhalationer, förvirrning och tillsyner. Nattjobb är skönt men det kommer att kännas i morgon.

I dag har jag varit och shoppat det allra sista inför Öland, det blev ett linne från MQ, Resorb (mkt viktigt), shampo och balsam. Måste köpa hårspray någonstans också... Har packat det mesta, ska bara packa sängkläderna när jag kommer hem. Hittade inte fodralet med all musik, katastrof! David skulle leta i kväll, annars mitt herrskap (J.et, Ankan, Daniel, Peter), har vi ingen musik.... Då måste vi verkligen se till att få en trubadur till vår husvagn:)

Jag borde ha färgat håret innan Öland.... jag säger som J:et, "man vill ju vara på topp när man gör comeback" Hon är för rolig!

Nu ska jag surfa vidare sedan blir det nog lite tv.

Håller tummarna för sol, sol, sol!

Kul att se kusin vitanmin här:)

ÖLAND 2007

Kommentarer
Postat av: Birgitta Hyllman

Kusin Vitamin igen !!
Hoppas nu att du har packat och är på väg mot södern.
Håller med dig, J:ett är verkligen super rolig.
Ha det så roligt på Öland och dansa så mycket du bara orkar.
Ses snart !
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback