Öland och gatufesten

Det har verkligen varit intensiva dager den senaste veckan men det har varit fantastiskt kul.

ÖLAND 2007

 Vädret var inte det bästa när vi kom men vu lyckades grilla iaf:)
 På väg in till Borgholm
             

GATUFESTEN 2007
Det har regnat i stort sett hela gatufesten. Onsdagen var det uppehåll så vi grillade hos oss och förfestade innan vi gick in på området. Fredagen och lördagen förfestade vi hos Maria men jag gick inte in på området någon av dagarna. Fredagen regande det så mycket så David och jag gick hem i stället och lördagen vill jag helst inte prata om... Även den bästa kan ha en svacka:)

ONSDAGEN
   

FREDAGEN
   

LÖRDAGEN
     
       

Nu känns det lite skönt att det roliga är över, det tar på krafterna. Nu är det en vecka kvar till semester och jag lääängtar. J:et och jag ska åka till Malugn och dansa nästa helg, det ska bli superkul:) Vi åker på söndagen och sedan åker jag hem till mamma och pappa på tisdag eller onsdag.

Jag orkar inte skriva så mycket nu ska städa och packa upp ölansd väskan.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt med bilder! Håller med om att det är skönt att det är över. Jag är SLITEN efter vår omogna fest. Haha!

2007-07-08 @ 15:44:32
Postat av: Malin

Faaan vad grymt, öland där har man ju både varit och festat och blivit portad från deras camping. Skyller på att jag var ung och dum. :P
Har förresten skaffat mig en blogg, som du måste kommentera så man vet att du lever :P
maybemaybebaby.blogspot.com

2007-07-08 @ 20:44:04
Postat av: Ankan

Det var då ena vackra bilder du lagt ut på mig:) Hoppas att du är återställd nu. Tack och lov att man slipper inta starka drycker nu på ett tag... KRAM

Postat av: Nina Fyhr

visst var det trevligt på Öland och minst lika fint blir det i Malung. Vi kanske ses där.
/nina

2007-07-10 @ 14:31:48
URL: http://ninasdans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback