mindre än 8 timmar

kvar tills min semester börjar, längtar riktigt mycket :)
I dag har jag mest sovit. Blev arg då jag vaknade och insåg att jag sovit bort en soldag.

Vaknade, frustade, solade i 30 min och gick till Muffen och käkade supergod vitlökstacos, (stinker just nu på jobbet), tog bussen upp till sjukan, hade en date med David på ca 10 min, (han kom till avd. och sa hej, jag tog ett bltr. på honom, han kände sig sjuk), och nu sitter man här....

Har färgat håret föresten, nästan svart. Blev nog lite mörkare än jag hade tänkt men jag e ändå nöjd!

Hoppas, hoppas att sommaren är på väg nu!

Ska bli fantastiskt med semester, Malung, väderskär, mor å far och allt som hör där till:)

Trevlig semester alla andra semesterfirare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback