Ledig fredag

känns väldigt skönt med tanke på att det är min jobbhelg. Jobbar lördag 7-16 och söndag delad tur. I dag har David och jag gått på stan en sväng. Köpte en tröja på rea och lite barnkläder till Isac, ska dit i kväll och äta Tacos och titta på Let´s dance:)
I veckan som kommer ska David och jag titta på 2 bostadsrätter, men vi vet inte om vi ska köpa någon:) Som vanligt har vi beslutsångest. En ligger i alla fall på Rådhusgatan och den andra ligger på Storgatan. Storgatan känns lite oroväckande, ingen möjlighet till frisk luft eller alldelses för mycket trafik. Husen där känns lite opersonliga också... men men e lägenheten i toppskick kanske jag ångrar mig:)
I morse var jag på pump, det var väldigt jobbigt....

Elin, Lina och Ankan i morgon jobbar jag så då ska jag kolla datum för nästa Roffefest!

I går var Kicki och Lina här. Vi drack te och surrade om allt möjligt. Kärlek, jobb, ev. flytt för mig och husköp för Lina och Jonas. Shit vad stort det känns. Vi tittade i en katalog om husbygge, kan säga att det finns väldigt fina hus. Man börjar känna sig vuxen när kompisar planerar husbygge...

Har börjat planera lite för Davids 30-årsfest, kan säga att de e myyyycket att tänka på och fixa!!

Nu ska jag äta en apelsin, har nästan inget godissug kvar nu:)

Ska bli mysigt att krama bebis i kväll:)

Lägger upp en bild på min älskling som Jonas tagit i Silje:
Mååå

Trevlig helg till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback