Julbilder

Här kommer lite bilder från julafton:

Det var verkligen föör mycket julklappar i år.


David och jag förälskade i kusinens alla kattungar:)
   

Pappa tar lite bilder med sin nya digitalkamera:)


Mammas 50-års fest med släkten:

Pappa serverar:                                          Mamma öppnar presenter,th. Faster Lena tv. (IVA-syster:)).
                                   

Jag och David. Jag har använt min nya locktång men skillnaden blev inte så stor:)


Nyårsafton
Jobbade på dagen, gick hem och sov en timma innan vi gick till Kicki och Johan. Kände på vägen dit att jag mådde lite illa men trodde att det berodde på sömnbrist.
Hos Kicki och johan fick vi välkomsdrink, förrätt som bestod av alla möjliga goda snittar. Huvudrätten bestod av egengjord rostbiff med haslebackspotatis, sallad och en god sås. Till efterrätt blev det en speciell men god cheescake. Allt var verkligen supergott men mitt illamående ville inte ge sig så kl. 21 fick David och jag åka hem:( 10 min efter att jag kommit hem började jag att spy, sedan var det igång!! Fan jag trodde ju att jag skulle klara mig från magsjukan. Har varit hemma två dagar från jobbet och i dag är jag ledig. Mår bättre i dag, mest trött. Slog inte Davids vikt rekord med 6 kg, men jag känner mig nöjd med 4:) Jag vet ju att jag kommer att gå upp det igen de närmaste dagarna men det känns lite bra i dag när byxorna säckar:)

Hann ju få en bild på värdparet från nyår:


Kommentarer
Postat av: Biggis

Men ohh vilka fina kattungar!! Jag garanterar att det blir en kattunge för oss till sommaren!:) Grå å långhårig ska den vara!
Men gud va tråkigt att ha magsjuka, se till att krya på dig så mkt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback