Hoppas att det går bra

med Mårten i dag...
Kl. 19 ska vi lämna honom i Njurunda hos en familj. Det kommer säkert att gå bra men man är ju lite orolig av sig:) Problemet är att de har hund och det är väl det ända som skulle kunna göra att det inte fungerar.
Har fått svar av en annan familj i Njurunda så om det inte skulle fungera kunde vi prova där:) Det här måste lösa sig nu!!
Har tagit en fika med Muffen i dag, surr och mat, härligt:) Vi konstaterade att all rea är dötrist. Nu vill man se nya och fräscha kläder....
I morgon börjar jag jobba igen efter en veckas ledighet, kul och jobbigt!
Ska gå och hämta Linas bil nu.

Håll tummarna för lilla Mårten!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja hoppas att det går bra med kissen! Jo vi måste skaffa en dig.kamera snarast. Kram

2007-01-25 @ 17:11:32
Postat av: Biggis

Jag vet inte vad jag önskar mig, ska försöka komma på ngt!:) Hur går det för lilla Mårten då??

2007-01-29 @ 09:45:59
Postat av: Maria

Själklart är ni välkomna på festen! Hoppas det går bra för Mårten. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback