Sööömnig

Det känns inget vidare för kommande timmar men efter några koppar kaffe kommer jag att vara på g igen:)

I dag kunde jag bara inte sova. Vaknade kl. 12, klev upp och åt gott bröd från Bakgården,(lyxigt att bo så nära), tittade på tv, fixade i köket, läste ST sedan blev jag trött och sov några timmar till. Vaknade igen, duschade, åt tacos, tittade på tv, drack kaffe och fixade till mig inför jobbet:) Och nu sitter jag här. Spännande liv jag lever:)

I morgon ska jag följa med Ankan och handla mat till lördagens fest, kl 15 tror jag att vi skulle åka. Efter det ska jag till Face och få en sminkkurs, julklapp från David:) Ska bli kul att lära sig lite och ännu roligare att välja produkter:)

Nu har jag nog bestämt mig för att börja träna på Stepin, man fick träna 2 veckor gratis innan man köpte kort så jag ska gå dit efter helgen.

På lördag ska David och jag åka och titta på tapeter, vardagsrumsbord, tvbänk, gardiner. Jag har bara ett köpmåste och det är toaborste!!! Vi fick låna en bil av Davids träningskompis, en gamal ford som man var tvungen att shocka igång, ska bli en upplevelse:) David säger alltid att vi är taikon så fort vi ska göra någonting:)

I tisdags var jag och klippte och färgade håret. Synd ingen skillnad men det känns:)

Har bokat biljett hem nu veckan innan påsk. Ska bli skönt att komma hem synd bara att David inte kan följa med. Ska jobba hela påsken så det blir perfekt att åka hem innan:) Äta upp sig lite:)

Nej nu måste jag äta någonting, som vanligt blir det hårdbröd och kaffe. Utbudet är enormt på landtinget:)

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tjabba! Skönt att veta att du oxå är vaken :) Kl 15 blir bra för lite (eller mycket) matshopping :)

2007-02-23 @ 00:01:22
Postat av: Ankan

Malin har du testat spelet Taipei på icakurirens sida. Som memori, tiden springer iväg. *skratt*

2007-02-23 @ 02:10:29
Postat av: Biggis

Hade helt glömt bort att dans är rytmiskt!:)

2007-02-25 @ 10:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback