Lyckotårar

I går när jag öppnade min mail såg jag att jag fått mail av Mårtens nya familj. De skrev så här:

Hej! Ja, det går jättebra med Mårten. Han verkar trivas och har gjort sig bekant med grannens kattflickor. Han är ute mycket och är en väldigt social och trevlig katt, det märks att han har haft det bra.

Vi har hästar och när han såg dom blev han rädd och sprang!! Han vänjer sig nog men tyckte att det var några konstiga monster!!

När han kom till oss hade han kliat sig i öronen så han fått sår, jag tror det var skabb. Han fick medicin mot det och nu verkar det bättre. Bra tips med maten, han gillar ju den också! Vad fina saker han hade med sig, det var jättebra. Vi är glada för att Mårten kom till oss, alla gillar honom.

Tårarna bara rann när jag läste mailet. Det var en stor sten som föll från mitt hjärta. Äntligen har han fått ett nytt hem där han kommer att trivas. Givetvis saknar jag honom oändligt mycket men det viktigaste är att han får leva och må bra.

Nu ska jag gå till sjukan!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åh vad skönt!!

2007-02-13 @ 15:51:02
Postat av: Ankan

Japp, jag kommer efter jobbet. Ska iväg till sveavägen 29 på ett möte med kören 17.30. Vist var det där någonstans du bodde?

2007-02-14 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback