tomt, tomt, tomt

är det utan Thomas. Helgen i skåne har som vanligt varit underbar...

Fredagen tillbringade vi hemma och lagade mat och tog det lugnt, mysigt.

Lördagen sov vi ganska länge. Sedan åkte vi in till Ängelholm och gick lite på stan och Thomas överraskade med biljetter till en julkonsert, han är bäst! På kvällen var vi på glöggfest och middag hos Markus, vi stannade inte hela kvällen utan åkte på dans till Casanovas utanför Lund.

Söndagen sov vi ganska länge igen:) Vi åkte till Ängelholm för att titta på och åka ånglok, det var häftigt även om Thomas var med överförtjust:) När vi väl var där gick vi på något tågmuseéum också. Vi hann även med en fika på stan och en julutställning innan vi åkte på "vår" danskväll i hasslarp.
 
Känns trist och tomt att vara tillbaka i Västervik nu. Över 2 vekor kvar tills vi ses igen och det känns inte kul. Saknar honom nästan hela tiden! Skulle vilja se in i framtiden!

I dag är jag iaf ledig och det är skönt. Ska inte hitta på något speciellt, kanske titta på beck filmen som jag lånad av Robert.
I dag fyller min pappa år men jag kunde inte åka hem, trist men han får firas nästa gång vi ses:)
Efter nyår börjar jag jobba på avd. 5 istället för resursen och det är verkligen underbart:)

Nu ska jag ta en promenad.

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Va skönt! Vad är avd 5 för avdelning? Jag har ingen koll på dansfesten. Vore ju nästan bra om den inte blev av så kan jag och Muffen åka ner helgen när du fyller år i stället ; ) Saknar dig jämt vettu.. Puss och KRam

2007-12-12 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback