Himmelriket

dansen igår var verkligen något utöver det vanliga:)
Jag och J:et åkte med Erik och Sofie, stannade hos Marcus i Mariannelund på lite kaffe och glögg. För första gången på länge lyckades vi vara på dansen när den började:) Jag dansade alla danser utan 2 lugna:) Massor av bra dansare, Blender var superbra och så var ju J:et med:) Kom hem vid 4 tiden i natt, sov faktiskt till kl. halv tio så jag missade reastarten eftersom jag jobbar kväll i dag, men men det var inte så viktigt.

På fredag är det dans i Norrköping och jag VILL dit:) Dansa är verkligen så fantastiskt underbart:) I går kändes det som om jag hade hur mkt enerigi som helst, hade orkar flera timmar till:) Det är ju bra med tanke på all julmat:)

Nu är jag på jobbet och det är lungt, lite trist faktiskt, (kommer säkert att få ångra det nu:)

I kväll måste jag verkligen städa efterom kärleken kommer i morgon, känns nästan overkligt att jag skriver i morgon. Underbart att börja räkna timmar istället för dagar eller veckor:) Har inte så mkt planer för vår långa tid tillsammans men det blir iaf fest på lördag, fira mamma, nyårsfest, kanske en tripp till Stockholm till Thomas syster och förhoppningsvis minst en danskväll:) Thomas måste hjälpa mig att hitta en stereo också:)

Livet leker:)

Kommentarer
Postat av: Avd 24 Sundsvalls sjukhus

Hej!!
Här kommer en Nyårshälsning från oss alla....
Hoppas att du har det bra. Vi saknar dig. GOTT NYTT ÅR!

2007-12-31 @ 14:08:56
Postat av: Emelie

På en medicinavdelning är det väl aldrig lungt va?
Det är fantastiskt roligt att läsa till barnmorska! Föreläsningarna är superkul, att plugga är kul och praktiken är hur kul som helst =) Här är man positiv!
Jag vet inte om jag ska säga att det är svårt, men det är helt klart väldigt mycket att läsa och lära sig, och det är ju så stora saker så det väcks otroligt mycket tankar samtidigt. Det är tufft men väldigt roligt!
Ska du söka in någon gång tror du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback