Det bränner, svider och värker

efter en av mina julklappar, fick en epilator av mamma och pappa. Har lyckats epilerat både benen och lite till och jag kan säga att det känns! Ankan, nu kommer jag snart ha lika lena ben som du:)

Min julafton har varit jättebra trots att jag jobbade på förmiddagen. Hade lånat papas bil så efter jobbet kunde jag bränna ut till Loftahammar med en gång. Senare kom Mimmi, Kalle, Robert, Birgitta och Klas. Vi åt god julmat, skålade, pratade och umgicks som vi alltid gör på jul. Alltid lika spännande när man kommer till julklappsutdelningen och i år hade vi dragit ner ganska mkt på klapparna. Mimmi och jag var tomtar:)
Jag fick som sagt en epilator sedan fick jag även en kaffebryggare, böcker, pajform, badlakan, parfym, gjutgärns gryta, pengar, smycken mm.  Tror att alla kände sig nöjda:)
Aftonen slutade vid 1 tiden, då kan jag säga at jag var trött! Somnade som en stock.

Nu sitter jag och vänatr på att klockan ska slå 17 så att jag kan åka til Almvik där jag ska möta J:et för att sedan åka till Erik och Sofie, där vi ska vidare till dans i Tranås. Vi ska även stanna i Mariannelund och fika hos någon som heter Markus... Ska iaf bli askul att dansa till Blender i kväll, dom e ju så himla bra och jag har ofantligt mycket dans i kroppen som bara ligger och väntar på att få komma ut:)

2 dagar kvar tills Thomas kommer, ska bli underbart:) Känns som om jag går i min egen värld och drömmer...

God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Det är härligt med smärta, det har jag alltid sagt! :) Min mors visdomsord har alltid varit: Ska man vara fin, får man lida pin...

God fortsättning till dig med och ha sååå kul på dansen. Snart ska vi iväg till Bergeforsen och shake:a =)

KRAM

2007-12-25 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback