Spenderar ytterligare en natt på sjukan

Känns bra att vara tillbaka från semestern men jag hade nog kunnat vara ledig lite längre:)

Dagen har jag spenderat på följande sätt:
Sov länge
Tog en fika på stan och en snabb shoppingrunda med Muffen
Shoppade en stickad tröja, ett linne och trosor.
Gick hem till "vår" lägenhet och hämtade en pincett
Gick till Linas lägenhet och plockade ögonbrynen
Slappade i soffan och sov en stund
Tog en promenad till jobbet och här är jag nu.....

Jag vill verkligen gå på dans snart men jag vet inte när nästa tillfälle ges, Ankan du har koll??? Jag e sugen på RG fest också men jag vet inte när det kan bli av heller?? Den 13/8 som vi hade bokat är jag nog i södra Sverige. Sorry mina Roffar....
Linas födelsedagsfest kanske vi ses alla, nu när det inte blir något London för mig....

I dag frågade Lina och jag ville följa med henne och Maria till Spanien i vinter, funderar seiöst på att nappa, det vore fantastiskt:) All inclusive, sol, bad och partaj:)

Gud vad konstigt det är hur livet kan förändras... Man tror att man vet hur man ska leva men man ska inte ta någonting förgivet. När man måste kämpa för att ett förhållande ska fungera då kan det väl inte vara rätt?? Om man måste jobba för kärleken när man är 26 hur ska man då kunna älska varandra när man är 60?? Livet är läskigt men jag tycker ändå att det är fantastiskt... Ska inte flumma iväg nu...

Sen var det de här med träningen.... Var väldigt länge sedan som jag var på Step in men jag ska ta mig i kragen. Har gått ganska mycket promenader på sista tiden men det ger ju inga muskler. Har iof blivit 4 kg lättare sen innan semestern men det kanske har sin naturliga förklaring. Lär väl inte vara så långvarigt heller:)

Godnatt till er som får sluta ögonen!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag har stenkoll på danserna :) Men jag har ingen almanacka med mig just nu ;) Håller med dig på alla punkter, det är inte lätt med förhållanden och det finns inga fasit. Huvudsaken man är lycklig =)

2007-08-04 @ 15:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback