Seg dag

Vädret har varit uselt, hade svårt att sova ut efter nattjobbet och alla mina vänner hade lämnat stan, fan vad synd det är om mig:) Men det är sant att jag var ensam kvar i stan, Roffarna hade åkt på inflyttningsfest hos Elin och Krister i deras nya hus, Kicki var i stugan på alnö och Lina var i stugan i Bergsjö.... Jag tycker iof att det är ganska skönt att tillbringa tiden för mig själv ibland. Jag har iaf fått något gjort, (färgat ögonbrynen och rakat benen). Bra!

Hoppas och ber att denna natt ska bli lugnare än gårdagens. Var med om mitt första riktiga hjärtstopp!! Jag säger bara panik!! Snacka om adrenalinpåslag! Klockan  var nog 05 när jag satte mig ner första gången.... Hemskt när det är så, man e ju inte så snabb i tankarna på nätterna.

I morgon ska jag, Muffen och Maria åka och sola. Jag blir knäckt om det är mulet.

I dag är jag gick till jobbet träffade jag Oscar och han var påväg på en fest. Gud vad man vill jobba en lördagnatt, not!  Är så sugen på en sommarfest med grillning, sol, drinkar, uteserveringar och dansa hela natten:) Man orkar till och med gå på efterfest när det är sommar:) Känner mig som Ankan gjorde föra sommaren, man vill göra allt på en och samma gång.

Nästa vecka jobbar jag natt tis. ons. och tors. Roffar är det någon som vill ta en fika eller en dag på stranden är det bara och ringa:) Jag e på men har ingen bil:)

I dag innan jag gick på jobbet tittade jag lite på tv och började se på Ebba och Didrik, gud vad jag tyckte om det när jag var yngre. Satt bara och log när jag tittade på det i dag.

Nu är det nog cityakuten!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag är ledig på måndag! Jobbar tisdag och onsdag dag/kväll, och torsdag, fredag natt. Bil har jag oxå ;)

2007-08-05 @ 10:46:30
Postat av: Biggis

Jag är ledig torsdag och fredag den här veckan! Är det finväder ngn dag kan jag absolut tänka mig att åka å bada... Har varit dåligt med det annars den här sommaren!

2007-08-06 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback