Lugn kväll

Sitter på jobbet nu och vi har haft en riktigt lugn kväll, det är man inte van vid...

Sitter och drömmer mig bort till allt roligt som händer den närmaste framtiden..

I morgon blir det dans i Sandviken, Zlips spelar och det gillar jag skarpt!

Lördag då blir det också dans till Zlips men i Bergeforsen, kan tänka mig att den dansen inte blir riktigt lika bra men har ju hört en del stjärnor som ska dit:)

Nästa lördag ska jag på dansmaran i Ö-vik, det ska bli helt sjukt roligt:) Ska åka upp på lördag fm. Först ska vi hem till Linas föräldrar och sociala lite sedan innan dansen börjar ska vi käka på Olearys i Ö-vik med ett helt gäng andra dansare, superkul:) Det blir nog lite alkohol också:)

Helgen efter det ska jag åka hem till mamma och pappa. Där kommer jag även att träffa kompisar, givetvis J:et. Ska nog dit på middag på fredagen...

Helgen efter det ska jag ha en liten fest ju... Jag vet att det kommer att bli underbart kul, som Ankan sa: vi ska krypa hem!!

Helgen efter det (är ni med nu vilka datum jag snackar om).. Då bär iaf flyttlasset 70 mil söder ut.... Kommer ju bli hemskt trist att lämna allt och alla men i min hjärna har jag redan lämnat Sundsvall. Jag har så himla länge velat flytta och nu ska jag faktiskt göra det...

Jag älskar verkligen Sonja Aldéns låt. "Här står jag"...

Kanske ska ta och göra något vettigt i kväll...

Jag måste klippa mig snart, snacka om burr!

I helgen ska jag flytta till min tillfälliga lägenhet, men jag kan bo hos Lina till veckan igen:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror jag jobbar dag på onsdag, sen har jag träning vid 20.. Så en middagsfika kanske skulle passa? Så slipper jag åka fram å tillbaka hem också.. Vi kan ju höras! Även höra med Ankan å Muffen...

2007-08-31 @ 13:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback