väntar

på att nattpersonalen ska droppa in nu. Har för ovanlighetsnsskull haft en skön kväll:)
Jag startade dagen med ett spinningpass, har sjku träningsvärk efter pumpen igår. Känns som om jag tränar ganska bra nu men kosten e helt FEL!
Igår var Kicki och jag på stan efter jobbet, vi shoppade och käkade på 1891 sedan gick vi hem till mig och åt godis och tittade på tv. Beach 2007 närmar sig verkligen och jag har panik!
Har fortfarande inget internet hemma, ska lämna in datorn till veckan. I dag skulle David och Jörgen sätta upp tv:n på väggen men det gick inte, väggen var för porös!! Less jag blir men de skulle göra ett nytt försök i morgon med nya verktyg:) man vill ju ite komma hem och tv:n ligger på gilvet i 1000 bitar!

Har köpt en ny taklampa till sovrummet, fyndade på Hemtex. Det är så roligt att köpa saker till lägenheten:) Letar fortfarande efter ett vardagsrums bord, blir nog ett på Bomagasinet. Min älsklingsaffär:)

RG, blir det fika på tisdag då? Vilken tid, jag kan när som helst! Messa mig när ni bestämt.

Nu ska jag snart hem och lägga mig i soffan, ska ju vara här kl. 06:45 i morgon bitti:)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback