Speedad

är jag i natt efter allt kaffe som jag druckit. Måste ju göra det för att hålla mig vaken om nätterna. Hur som helst så går det bra å jobba men pat. är lite väl förvirrade. Vad händer egentligen med gamlingar efter att klockan har paserat 24?? Väldigt många verkar drabbas av en tillfällig demens.

Nu e jag helt besatt av Skärgårdsdocktorn. Har lånat sesongerna av Muffen. Det e verkligen en mysig serie, det påminner väldigt mycket om hemma. Jag skulle gärna arbeta på en skärgårdsklinik, (med Johan Steen, förlåt David).

I dag åkte jag, Lina och David till Silje för att hälsa på Mårten. Sedan ville Lina se huset. Mårten var så himla fin i dag, alldeles blank och len i pälsen. Pipen växer och följer varje steg Mårten tar, de har blivit ett riktigt radarpar. Känns så jävla jobbigt att Jonas snart ska flytta, har verkligen ingen lösning på vart Mårten ska ta vägen... Kicki och Lina är minst lika engagerade i att hitta ett hem åt ungen:) Jag har sagt till david att vi får flytta ut till Silje annars:) Han e inte riktigt så engagerad....

Nu har jag börjat träna igen. Har bara varit på spinning än så länge men jag ska börja gå på ett nytt pass som heter cirkelträning. Känns iaf som om konditionen kommer tillbaka sakta men säkert.  Gick upp 2 feta kilon efter Mallorca och under vistelsen hos mamma och pappa. De ska bort fortare än kvickt!! Har gått till jobbet alla dagar iaf, det är en bra start.

I dag gick david och jag och käka på Canton, (vet inte om det stavas så). Det var riktigt bra där faktiskt. kinamat e ju inte så onyttigt...:)

Köpte en ny bok igår som jag tänkte börja läsa i natt. Skam av Karin Alvtegen. Tror att den kommer att vara riktigt bra. I natt måste jag även jobba med vårt fall i patientsäkerhet, som vi skulle ha gjort klart i Tallin:)
Har ju elev nu också, tror att det går bra.... Känner att jag bryr mig om att hon ska få det så bra som möjligt. Har bestämt att hon ska få sätta nål på mig, patinterna här e ju grymt svårstuckna...

Ska göra något vettigt nu.
Godnatt alla lyckliga människor som får sova.

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skorna klarade sig, jag tvättade av dem i söndags så de är rena. :-)Har du lyckats få ren dina fötter efter Muffens fest då? Haha!

2006-09-21 @ 14:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback