Kärleken den kärleken

Ibland förstår jag den verkligen inte.... Hur kan en och samma person få det att pirra så väldigt i magen samtidigt som han kan göra mig galen...??? fattar någon?
I dag har jag verkligen funderat på kärleken och vad som betyder något och kommit fram till:

* Man måste lära sig att acceptera varandras brister och fortsätta att älska varandra trots dessa, man hänger alltid upp sig på bristerna och glömmer att man faktiskt älskar varandra.
*Man får aldrig sluta att prata med varandra, gör man det tror jag att man snart lever varsit liv.
*Oftast är man olika som personer, jag tror att man måste mötas på mitten för att få det bra tillsammans. En kan inte få ett förhållande att bli perfekt.
*Jag tror att det är viktigt att man vet vad man vill, hur man vill leva osv.
* Man får aldrig sluta att göra saker tillsammans, roliga, tråkiga, knasiga, knäppa, sjuka, sexiga...

Nu låter jag som fröken malin med pekpinnen, men det här är vad jag tycker e viktigt. Jag tror verkligen att jag funderar för mycket ibland men för mig är det bra.... Hur som helst så kan David driva mig till vansinne men han e verkligen mannen i mitt liv, det måste vara så!

I helgen jobbar jag natt. Trist med tanke på vädret och den mysiga stämningen jag vandrade igenom när jag gick till jobbet.
Thomas, jag visste inte att du läste min blogg, överraskande:) Tack för att du tycker att jag hänger med hyffsat, det värmer:) Känner mig verkligen som klumpigast på golvet ibland men det e kanske inte så konstigt med tanke på mitt aktiva dansande:) Skulle gärna börja igen, men som du vet e mitt span lite upptagen:) Insåg dock att min kondis inte e så bra:( Jag får alltid dansa de snabbaste danserna med dig, tur kanske, du vet att jag skulle vara bättre annars:)

I dag var Malin, Jörgen och lilla Viktor och hälsade på. Han e så söt och han växer verkligen. Fyller 1 år om 2 veckor! David och jag insåg än en gång att barn ligger långt fram i planeringen. Satan vilken energi han hade! Efter 2 timmar var vi alldeles matt. David var dessutom knäckt över att Viktor dreglade i soffan:) Då tyckte jag iof att han var lite töntig...

Nu i natt har jag tittat lite på bostadsrätter i olika städer. Det e verkligen inte lätt det här med vart man ska bo. Jag vill bo nära mamma och pappa, där jag kan dansa, gärna vid havet, jobba kan jag nog göra vart som helst. Det skulle vara bra om jag kunde plugga vidare i den staden.... Linköping ligger mig varmt om hjärtat men har även funderat på Stockholm, Norrköping, Jönköping, Uppsala(bara för att det är mittemellan).... Ja, jag vet inte... Sundsvall e ju bra men väääldigt långt hem:(
Snart köper jag mig en etta i Västervik, sedan behöver jag inte fundera mer!

Nu ska jag dricka mer te innan jag somnar. Kommer bli en lyckad natt med tanke på att kl. bara e 23:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Skrattade gott åt Davids syn på dregel i soffan..:) Haha, han är rolig han! Hur blir det i veckan? Såg att Ankan kunde torsdag, men det är ju enda dagen jag inte kan! Aja...

2006-09-24 @ 19:46:22
Postat av: Thomas

:) man måste hänga med i lite vad som händer där uppe:)
jag tycker du hänger med väldigt bra när vi dansar..
kram

2006-09-25 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback