Vad har jag valt för jobb egentligen?

Det har jag frågat mig ett antal gånger i dag. Livet e så jävla orättvist för vissa... Man hoppas att det ska finnas något rättvisa men det finns verkligen inte det! Fattar inte hur man ska bli bra på att bemöta människor i livets slutskede? Och hur ska man kunna  sätta sig i och finnas där utan att ta mig sig jobbet hem?? Man måste ju kunna stänga av när man kommer hem annars har man snart gått in i väggen men jag vet verkligen inte hur??

Nu till lite roligare saker:
I morgon e det fest hos Ankan.
I kväll e det idol
I kväll ska jag äta godis
Jag e ledig till måndag kväll, david också:)

I dag har jag varit väldigt duktig, jobbat, tränat, handlat och städat lägenheten. Är helt slut nu:(

Heja Markus:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback