svettig kropp!

I dag har jag min enda lediga dag denna vecka. Dagen har börjat riktigt bra, vaknade ganska tidigt när david skulle gå och plugga, gick upp och åt frukost, gick till ego på ett spinningpass och nu sitter jag här svettig och äter lite mellanmål:)
Ska ner på stan lite senare och lämna tillbaka en klänning till Lina som jag lånade när vi var i Talinn. Gud vad skönt det känns och ha träningen avklarad för idag. I tisdags var Muffen med mig på spinning föresten, kul att gå tillsammans med någon:)
I går började Lost, världens bästa tvserie:) David och jag satt bänkade:) Har blivit helt besatt av satsumas, äter nog 7-8 st per dag, måste föresten gå och köpa ett lass snart:)
I går köpte jag mig ett par nya jeans:) Det var lite av ett impulsköp, men jag e jättenöjd:) Det blev ett par mörkblå disel med "glitter" på bakfickorna.... ja, det låter kanske lite konstigt men dom e fina.

Nu har jag ju elev på jobbet, det går bättre än jag hade trott men jag är väldigt glad att jag inte har en termin 6:a! Heeeeela helgen ska jag jobba:( men på lördag ska vi på 1-års kalas till Viktor:)

Nej nu måste jag duscha innan jag fruser ihjälp, blir ju svinkallt när svetten torkar på huden!!

Känns otroligt bra att vara förlovad iaf:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Satsuuumas ääär bäst! Är med galen i dem! :)

2006-10-05 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback