Stekt abborrfilé

har vi ätit till lunch/middag i dag. Mamma och pappa hade med sig lite abborre till oss när de var här sist. Guuud vad det är gott, det måste nog vara min favoriträtt:) David tycker verkligen att det är lyxigt att äta abborre, själv e man uppväxt med det men man njuter ändå i fulla drag när man äter det.
David har åkt till jobbet nu och jag sitter och dricker te och försöker att komma på något att göra.
VILL INTE GÅ PÅ STAN OCH BRÄNNA MER PENGAR!!!

I dag började David och jag dagen med ett spinningpass, väldigt duktigt av oss!! Var på spinning i gär kväll också, hoppas det håller i sig nu:)

Ska läsa aftonbladet nu! Tjing!

Kommentarer
Postat av: m

GUd vad ambitiös du är! Duktigt. Själv skall jag väl också börja träna, någon gång :)
Kram Malin

2006-10-26 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback