slappdag

Trots att jag inte var så full i lördags var jag bakis igår. Det gick ganska bra å jobba men jag var seg! Tack å lov fick jag åka med Muffen hela helgen:)
I dag har jag varit ledig, sov till typ 10, åt frukost framför tv:n, slappade, gick på stan och åt lunch med David, gick hem och slappade ytterligare och nu ska vi snart titta på dubbelavsnitt av Prison break:)
Hittade ett par skitsnygga skor på stan i dag, de kostade 1300 kr så det tåls att fundera över:) david tycker att jags ka slå till, det e inte lätt och vara sparsam när man har en sådan pojkvän:)
Muffen och jag diskuterade ekonomi i helgen och vi kom fram till att det e nu man ska sätta sprätt på pengarna, spara kan man göra senare.... Köpa dyra kläder och resa kommer man inte kunna göra lika mkt när man tex. har skaffat barn:)

Muffen och jag från lördagens ost och kex kväll.


Muffen och Ankan gillar "brajost"


I morgon är jag också ledig, då ska jag ta det lugnt, träna och köpa en extrasäng tills helgen då mamma och pappa kommer hit:)
Pratade just med mamma och hon e genomförkyld:(

Nu kom David hem från träningen så jag ska vara lite social.

I dag hämtade vi föresten våra ingraverade ringar, kändes lite som en ny förlovning i dag:)

Älskar dig min baby!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu har jag hittat en radio station som är något för mig, svenskafavoriter de kan inte bli mer klockrent!

2006-10-09 @ 23:04:28
Postat av: ankan

Det var en vacker bild det där med brajjen hörru... Skönt att familjen kommer på besök :)

2006-10-10 @ 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback