Hyllning till kicki och Lina

Ska det aldrig sluta regna??? Nu få det gärna komma snö istället. I dag har jag varit ledig och haft det jättemysigt. Sov länge, (eftersom jag skulle jobba natt), gick på stan en sväng, David och jag hälsade på karin och Fredrik som för några veckor sedan fick en liten Isac, efter det gick vi och tittade på en bostadsrätt. Vi ska nog anmäla oss på lägenheten men vi ska inte delta i någon budgivning, utgångspriset är 535 000 kr och hyran 3 050 kr. Det bästa av allt är att jag skulle vara granne med både Lina och Kicki:) Jaja, vi får se hur det går.....
 
I lördags var det födelsedagsfest hos Ankan. Vi började som vanligt med en fördrink hos Muffen, sedan gick vi trupp till Ankan. Väl framme blev vi bjudna på tårta, ost och kex, oliver, godis, chips och dipp.. Ja, allt för en lyckad fest:) Musiken stod jag för så där finns det heller inget att klaga på:) David blev lite väl överförfriskad vilket aldrig kan sluta bra. Som tur var gick han hem och sov ruset av sig. Själv gick jag till oscar där jag också träffade Kicki, Lina & CO som hade haft överraskningsfest för Jonas. Oscar var väl ingen höjdare men det är det ju aldrig..... Jag måste verkligen börja bli gammal, tycker nästan aldrig att det är kul på krogen:( Uppskattar nog sommaren mer då det gäller utgång, blir mer uppstyrda fester då.

I morgon ska vi åka till Davids mormor. Har inte varit där sedan i sommeras. Börjar fundera på att köpa bil, är alltid ett projekt att hitta någon man kan låna bil av. Vi brukar ju alltid kunna låna av Lina men nu när hon bytt jobb behöver hon den själv under veckorna. Annars har hon alltid varit vår räddare i nöden:) Måste verkligen säga att hon alltid ställer upp, ibland nästan mer än hon kan:)
Förra veckan när jag var hos Lina satt vi och tittade på gamla kort, insåg att vi känt varanndra ganska länge nu och att vi dessutom sett ganska så töntiga ut... Snacka om att man haft fula frisyrer! Känns konstigt att tiden går så fort... Men det kanske e tiden som gjort att vi alltid ställer upp på varandra, jag vet att Kicki och Lina alltid gör allt för att hjälpa och finnas till. De vet att David och jag inte har någon att be om hjälp av, kanske är de därför som de alltid hjälper och stöttar??? Vad jag än behöver hjälp med så kan jag alltid fråga er... Tack för att ni finns!

Håll tummarna för mig att min natt på sjukan blir bra:)

Det här med blogg e bra konstigt, man skriver vad man gör, gjort, ska göra, känner(men inte all för mkt),roliga/tråkiga saker, vad man shoppat, lite om jobbet osv. Bara för att andra ska kunna läsa om ens liv.... Hur som helst så är det ganska bra:) Man har koll på varandra, Har inte jag träffat Elin, Anka mfl. på flera veckor vet jag ändå vad som hänt i deras liv:) Man har lite koll på kompisar i andra städer (malin), trots att man inte ringer eller träffas så ofta...

Godnatt nu alla sömntutor!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Hehe, ja man vet vad folk pyslar med ifall de får tummen ur och presterar någon blogg (tänker på mig själv;) Hoppas att ni lyckades få tag någon bil till ikväll! kram

2006-10-24 @ 10:12:04
Postat av: Malin - skåning i sthlm :)

Det e fantastiskt med blogg! Som du säger när man inte hinner ringa eller så så kan man liksom läsa på nätet och kommentera lite :) Dock är jag lite seg med updaten nu, men lite har jg skrivit nu. Kanke skall man skaffa en blogg, för var skall du annars kommentera?:) Kramis! När sthlm?

2006-10-24 @ 23:26:09
Postat av: malin

Tänkte på vår kväll där på Oscars, kommer du ihåg den? Gud så pinsamt men kul. Ååh vad fulla vi var! På dne tiden var oscars kul! :O)

2006-10-26 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback