Ledig i regnet

Vädret är verkligen sjukt trist. En dag som denna hade man nästan hellre jobbat. Jag sov till kl. 11, gick upp och käka frulle, gick på ett spinning lunch pass, och nu sitter jag här och har ingenting att göra:(
David är i skolan, har börjat med den fantastiska kursen metod och teori, kan säga att han inte är nöjd! Han ska skriva sin C-uppsats med Rauken.
I kväll ska vi till Timrå och titta på Hockey, ska bli kul, jag har ju aldrig varit på Timrå IK. Känns som om det är ett måste när man bor så nära.
I går möblerade vi om lite, vi drog in datorn till matdelen i vardagsrummet. Är ju bra de gånger man vill ha datorn på på natten. Dessutom kan man spela musik från den när det är fest eller om man sitter och käkar i vardagsrummet.

Nu vet jag inte vad ags ka skriva mer.....

Ha en bra regning dag alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

NU e vi tillbaka från en vecka i tropisk värme och regn. mexico är verkligen ngt att rekommendera. När skall vi ses? Saknar daj!

2006-11-14 @ 20:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback