Hallå

Guuud vad skönt det är att vara ledig. Har varit ledig i tre dagar nu, känns nästan lite vemodigt att gå tillbaka till jobbet i morgon. Ledigheten har iaf varit nyttig och skön. Har tränat alla dagar men ätit lite onyttigt..:) I går var jag på ett nytt pass som hette cirkelfys, satan vad jobbigt och kul det var, riktigt länge sedan jag tränade på det viset. Ska gå på det varje vecka nu:) I kväll blir det spinning men först ska jag gå på en afternoonare med roffarna:)

I går städade jag och David trapphuset och lyckades med det otroliga. Vi låste oss ute.... Fick ringa till hyresvärden som inte svarade, rinde alla nummer vi hittade i trapphuset, störningsjour och allt men ingen svarade. Tillslut ringde hyresvärden upp, hans slav kom hit och öppnade:) Vad fan hade vi gjort annars? Vi hade levande ljus tända i lägenheten och allt!!

Var och storhandlade med Lina i veckan också. Det behövdes verkligen för vi hade ingenting i frysen. Lina skulle inte handla men hon e ju så snäll:)

I går var Ankan och jag på stan och shoppade och fikade. Jag köpte två ögonskuggor för 300 kr. Har lite ångest för det men David sa så här när jag berättade: passa på att unna dig nu när du kan, snart sitter du där med 17 barn. Han e ju rolig:) han e faktiskt den största shoppoholic jag känner.
I går kväll hade vi myskväll till Lost:) Världens bästa serie.

Nu ska jag ta mig en dusch!
Tack å hej för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Du har en förstående man du malin:)

2006-11-02 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback