Kakor i skåpet!

Känner mig väldigt trött i natt. Lyckades inte sova något innan jag åkte hit men det är ju bara en enkelnatt så det ska väl gå:) Nu har vi precis fikat å jag e väldigt mätt men det finns kakor i skaferiet.... Jag har lovat mig själv att inte ta något men jag vet inte om det kommer att gå.... Förpackningarna är iof oöppnade så det märks verkligen om jag tar en, har ju precis berättat för min kollega här att jag inte ska äta så mycket kakor och godis nu i sommar. Malin, visa lite karaktär nu!

Jag har fått extremt ont i min högra axel. Vet inte vad det beror på men det kan ha att göra med att jag lagt ca 150 kg på bäcken typ 10 gånger sedan jag kom i dag. I bland brister verkligen mitt tålamod!

Nej nu tror jag att det är cityakuten snart:) Något att se fram emot.

Snart e det midsommar föresten. Vi ska till Davids kompis Henke och han tjej, grilla, bada i tunna och dricka extremt mycket alkohol, (iaf jag:)). Jag ska fråga Ankan och Muffen om de vill följa med också, vill ni det? Ni läser säkert det här:) Om vi får trist på festen är vi välkomna på en stor gårdsfest på södermalm, men man vill ju inte svika värdarna i första taget:)
Jag e så otroligt festsugen, känns som om jag inte  varit på krogen på eeeeevigheter:) David tycker att jag e en jobbig krogråtta:) Den 1/7 ska jag festa om jag kan byta bort mitt nattpass:) David kommentar: Bra sjuksköterska som byter bort helgpassen för att supa!! Men om han visste vilken talang jag är:) haha, nu ska jag återgå till tyngdlyftningen (ta bort ett bäcken)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tyngdlyftning kanske uppväger supandet :) puss

2006-06-21 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback