Intervju med mig själv

Måste ju roa mej med något när jag jobbar:)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Larma egen personal.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En stol.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Fotbolls VM, Sverige-Paraguay.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
01:15
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tickande klocka och tv:n.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick hemifrån till jobbet, sjukhuset.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar.
8. Vad har du på dig?
Underkläder och de otroligt sexiga sjukhuskläderna.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag jobbade i natt:)

10. När skrattade du senast?
När Karin dömde ut folk på stan i dag.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Massor av hyllor med pärmar som innehåller info. om dialys och njursjukdom.
12. Har du sett något konstigt på sistone
Såg en hund på stan för några dagar sedan som hade en eeeeenorm hängpung, äckligt som fan!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite halvtråkig faktiskt men vad gör man inte för att inte somna på jobbet.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Så som i himelen, andra gången:)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt mina nära och kära ville ha.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Tycker att storna näsor på män e sexigt, kanske de flesta som känner mig redan vet:)
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ingen människa borde få dö i förtid!
18. Tycker du om att dansa?
ÅH, det är underbart:)
19. George Bush?
Ingen kommentar!
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hilding eller Linda.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nja, en kortare period kanske, tycker nog om Sverige ganska mycket.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Det har jag aldrig funderat på....

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Elin, Ankan, Muffen.... det är väl bara ni som läser min blogg... plus några okända...

Kommentarer
Postat av: Ankan

Haha.okej, då har jag en uppgift då ;)

2006-06-18 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback