I dag e jag ledig

men jag vet inte vad jag ska hitta på. Har gått en sväng på stan, alla jag känner jobbar i dag:( De ringde från jobbet i dag och frågade om jag kunde jobba extra i natt, vilket jag gladerligen tackade ja till:) Det blir mitt andra kvalpass den här månaden:)
I går var vi hos Roffe och Gunilla och åt middag. Det är alltid trevligt men en lite speciell tillställning. Jag tycker så synd om gunilla, hon har cancer. I går var första gånger som vi fick se henne utan peruk...
David å jag gick en långpromenad igår, det var sååå skönt:)

I dag borde jag städa, tror faktiskt att jag måste det! Det är stökigt och jääävligt dammigt, eller rättare sagt myyyycket katthår.

I morgon ska jag på ansiktsbehandling, det ska bli skönt. Sedan på kvällen är det Sverige-England på torget, kan det bli bättre?? Heja Sverige!

Nu ska damsugaren fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback