Gatufesten!

Nu har jag inte skrivit på ett tag så nu e det nog dax att uppdatera lite. I helgen har det varit gatufesten och det har varit jättekul:)
Onsdag: Tog, det ganska lungt var ut med en kanonfull David:) Själv jobbade jag torsdag morgon så jag gick hem tidigt.
Torsdag: Jobbade på dagen, värmen var olidlig. Stressade ner på stan, köpte inflyttningspresent till Muffen, hem och styla för att sedan bege sig till Muffens inflyttningsfest. Tog det inte spreciellt lungt, som vi planerat gick vi ut hårt. Drack goda drinkar, shottade, käkade chips och dansade till pontare. Kan säga att jag inte såg någon artist den kvällen! Dansade lite i danstätlet, fick till och med några danser med David:) Insåg ganska snart att jag inte var kapabel till att danasa, köpte en pizza men Ankan och Robin, åt en slice och gick hem, däckade!
Fredag: Vaknade av att Muffen ringde och väckte mig, hade en extrem huvudvärk. Käkade resterna av pizzan till frukost.  Åkte med Elin till tranan där vi tillbringade dagen. Fantastiskt med sol och bad men man har lite svårt att uppskatta det när spriten tar ut sin rätt. Tur att det fanns KALLT vatten att friska upp sig i:) På eftermiddagen gick jag med tung spritkasse och en något lättare matkasse till Lina, har nog aldrig svettats så mycket. Vi grillade och hade jättemysigt. Gick in på stan för att se John fogerty och The Ark. Fogerty var bra men inte toppen, det var däremot The Ark:) Satan vad bra de är! Efter det gick vi och köpte munkar. Det var ganska skönt med en lugn kväll efter torsdagens fylleslag.
Lördag: Dagen tillbringade vi på tranan, älskar verkligen sommaren. Kände mig lite fräschare den här gången. Kl. 18 mötte jag upp Muffen och Maria för att köpa kinamat på blå kiosken. Där kan jag säga att det var en bastu! Festen började gansla lungt hos Maria. Vi gick en snabbis på lena Ph, som e typ den coolaste kvinnan på jorden! Innan det mötte vi upp kicki som skulle med oss:) Jättekul att hon kom! Denna förfest blev ganska så hård. Spriten flödade om man säger så! Trodde att jag hade med mig lagom men jag blev inte lagom full! Kicki och jag höll till ganska mycket i danstältet, gud vad ul det var att dansa:) Kan säga att vi röjde:) Denna gången gick det lite bättre att dansa. Slutade kvällen med en shoritzo hos nyinflyttade grannar. Det kanske jag kunde ha varit utan.
Idag: Sliiiiten! Åkte på tranan men solen ville inte komma fram. Tog en hamburgertallrik och åkte hem. Hemma somnade jag som en stock.

Nu e jag väldigt glad att gatufesten är över, vill bara ta det lugnt och vara nyttig. Ska börja med att käka lunch och middag och sluta leva på chips och dip!
Tack alla mina vänner för en fantastisk men hård helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback