Dans, jobb å soffa

Har precis vaknat efter en natt på jobbet, har gått bra å jobba iaf. Har jobbat med en super rolig arbetskamrat:) Nätterna blir inte så långa då. I dag e det inte så fint väder, undra om sommaren kommer tillbaka??
Har börjat fundera lite på vad vart vi ska åka på sista minuten... Tunisien verkar vara fint.. Någon som varit där?? Ska bli så skönt med semester, det e ju ett tag kvar men iaf:) Är bara orolig över att vi inte kommer iväg på någon resa, känner att jag skulle dö om jag bara fick vara hemme eller hos mamma och pappa... Nog för att de e mysigt och avkopplande men man vill ju göra någon...
Det var ingen dans på söndag, jätte tråkigt:( Tror att det var nästa söndag och då e jag ledig, måste komma iväg då. Känner att jag vill bugga till varje pris:) Det var så otroligt kul, tror inte att jag tappat allt för mycket. Självklart sitter inte de extra rörelserna och extra stegen som de ska men det e ju typ tre år sedan jag slutade också.. Det var jättekul att dansa med Thomas igen, konstigt nog så satt mycket gamlat kvar från vår dans...
I går fick vi soffan, de e jättefin och lagom stor:) Känner mig verkligen nöjd. Snart så ska jag bjuda på fest:) Nu ska jag ta en dusch så jag vaknar till, lagom som jag ska på jobbet igen:( Känns så lååååångt till semestern nu:(

Puss å kram jätte banan!

Kommentarer
Postat av: ankan

På söndag blir det helt klart dans för hela slanten.. Är du ledig på onsdag? Det är jag iaf, om det är sol så vore det kul med ett bad =) kram

2006-07-16 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback