28 000 kr

fattigare är david och jag nu men vi har en extremt fin tv och ett exelent ljudsystem:) Om jag ska vara ärlig så har jag inte bestämt än om jag ska vara delägare:) Tycker kanske att det är lite väl mycket pengar för elektronik prylar.
Nu jobbar jag min sista natt av två, sedan e jag ledig en dag och sen blir det två nätter till. Känns jobbigt med natt men jag tycker ändå att det är värt det eftersom jag blir ledig ganska mycket mer:)
I morgon ska Kicki och jag åka till Kovland på dans, det ska bli superkul:) Har inte varit på dans på evigheter.
Jag hoppas verkligen att det är fint väder i morgon, i så fall ska jag åka till tranan eller någon annanstans och sola. I dag var det ju lite halvdåligt väder... Varmt men inte så mkt sol.

Gud jag har verkligen inte tränat på jättelänge nu, men jag går iof varje dag till och från jobbet, jag brukar inte gå hem när jag jobbat natt men alltid annars. I morse hände något sjukt, jag hade super brott till bussen och i hissen ner från avd. suckade jag och klagade över att jag skulle missa bussen. I hissen stod två taxichafförer och den ena erbjöd sig att köra hem mig gratis vilket jag gladerligen tackade ja till. Hur snäll får man vara egentligen? Trodde på vägen hem att jag skulle bli bortrövad:)
Nu måste jag gå för det e cityakuten snart:)

Kommentarer
Postat av: ankan

Du malin jag har försökt fått tag på dig som en tok... ringt både hem å på mobilen å messat :) Du vet danshysteri, jag åker fanatiskt gärna med er till kovland :) jobbar dag idag. kram

2006-07-13 @ 06:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback