Uppdatering igen...

Jag har blivit lite dålig på att hålla min blogg uppdaterad..... Sitter på jobbet just nu, nattskift och då har man ju tid med lite uppdatering:)

Fest med Roffes gäng:
Någon bubbling blev det inte för det fanns ingen ledig tid. Vi fick börja festen med att duscha och laga mat hos mig men det var väldigt trevligt:). Maten blev mycket god, till förätt åt vi givetvis avocado med Elins hemmagjorda skagenröra. Till varmrätt blev det Elins parmesankyckling med pasta och citronsås, och bäst av allt blev det saffransglass med hallon till efterrätt. Vitt vin drack vi till alla rätterna:). Sedan fortsatte vi kvällen med godis, ostbollar och ganska mycket alkohol. Hela kvällen var väldigt lyckad, hade till och med roligt på oscar, då är det en lyckad kväll!! Bilder från kvällen kommer snart.....
Söndagen blev däremot igen hit. Bakis som ett svin:( Skulle ha träffat Lina och jonas som varit i Mexico men jag pallade inte:(
Träffade Lina i går istället, hon var så brun och fin. Det var väldigt kul att ses igen, känns som om det var flera månader sedan. Vi pratade om deras resa, julklappar, planerade julbak med julklappsutdelning och uppdaterade oss:)

I helgen har jag köpt ganska mycket julklappar, vilket känns superskönt:) Klara är David, Pappa, Lina, Kicki, kusin och nästan mamma... Kankse ska köpa något mer till David... Beror på hur snäll han e:)
Har några klappar som jag ska försöka fixa på torsdag, ska låna Linas bil på dagen och åka ut till IKEA. Känns som om jag attakerar hennes bil så fort hon är hemma igen:( Ska försöka att fixa födelsedagspressent till Kicki också...

I går skulle jag ha ett litet intimt shoppingmöte med Elin, Ankan och Lina men tyvärr blev jag tvungen att hoppa över det, Davids mormor hade fått en hjärtinfarkt. Vi åkte upp på sjukhuset men hon mådde ganska så bra. Såg nästan piggare ut med sitt nyrullade hår, hur söt som helst:) Hon låg på cardiologen, kändes väldigt konstigt att vara anhörig.... Kände sköterskan som hade hand om Karin, vilket kändes ännu konstigare... Skickade David att fråga saker:)

I dag har jag läst lita gamla bloggar som jag skrivit och inser att jag aldig läser igenom det jag skriver innan jag publicerar det.... Jag kan stava egentligen:)

Nu e det sista natten för den här gången, jag längtar efter min säng något fruktansvärt... Gårdagens natt var hemsk, tror inte att jag satt ner förns kl. 04:30 och då e man inte pigg....

I morgon blir det lite dans på lilla lördag:)

Hej då och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback