Snart ska man hem igen

tiden går alldeles för fort... Hade kunnat vara hemma hos mamma och pappa en vecka till men tyvärr så kallar jobbet. Visst längtar man hem till sin lägenhet men man är ju här så sällan. Nu mår iaf david bra igen, har kunnat äta normalt och gått upp 3 kg.
I morgon fyller mamma 50 år. Hon har sagt ifrån om uppvaktning i tidningen men hon har bjudit släkten så det blir lite firande iaf. I dag har vi varit i Västervik och shoppat lite men jag hittade bara en present till J:et, hon fyller 25 år i morgon, samma dag som mamma:)

I dag har jag provat min locktång som jag fick av david, tror att det krävs lite teknik för att få det bra:) Men man kommer nog att kunna göra lite rockiga frisyrer:)

I dag  har Simpson kräkts och varit lite sjuk. Känns konstigt att han var min katt från början, han e iaf hur gullig som helst.

Har tittat lite på lägenheter på hemnet i dag. I Sundsvall, Linköping och Stockholm.. snacka om att jag e schizofren, men jag vet verkligen inte vad jag vill... vet bara att jag vill ha närmare hem och linköping e ju en bra stad men Stockholm känns också ganska bra förutom att man måste sänka kraven på bostad men det vore kul att jobba på ett riktigt stort sjukhus, skulle vilja jobba på Karolinska. Fördelen med Stockholm e ju att det e ganska nära för David och åka hem och för mig att hälsa på kompisar. Ibland undrar jag om jag överhuvudtaget kommer ifrån Sundsvall men jag vill verkligen det.... man e ju bara ung en gång:)

Nu ska jag försöka att packa lite smidigt, man har ju lite julklappar som ska fraktas hem....

God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Gott nytt år du oxå Roffe! Ja lite smygrock är det nog allt i mig! :) Jag har sprungit runt på ALLA skoaffärer så nu har jag ett par skor till helgen =) Längtar tills du kommer hem (till sundsvall) så vi får ta en uppdatering! Kram!

2006-12-29 @ 06:11:28
Postat av: Biggis

Nä det är synd att man inte kan tvinga karlarna! (Fast det är klart, inte när det gäller dig:)

2006-12-29 @ 11:56:52
Postat av: Ankan

Jag håller med föregående talare! :)

2006-12-29 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback